رقیبی جدید و تازه نفس برای فروشگاه نرم افزاری گوگل
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 195
نویسنده : محسن پرهیز

 

سرویس اینترنتی و جستجوی روسی با نام Yandex امروز بر سر زبان‌ها است. در ابتدا این سرویس یک مرورگر اینترنت ارائه کرد و به نظر می آید کمپانی آماده است تا با گوگل نیز وارد رقابت شود.

 

 امروز Yandex اعلام کرده است که به زودی یک اپلیکیشن بازار برای گوشی‌ها و تبلت‌های آندرویدی با نام Yandex.Store ارائه می‌کند که در ابتدای کار شامل 40000 برنامه برای دانلود است.

 

 

این برچسب فروشگاه جایگزین به جای فروشگاه اندروید یک آجر دیگر از ساختمان قدرتمند این کمپانی است که اکنون می‌توان آن را یکی از تولید کنندگان اجزای اصلی موبایل نامید که قادربه ارائه خدمات رابط کاربری سه بعدی با نام Yandex.shell وچند برنامه موبایل مانند جستچو،فضای ذخیره سازی ابری، ایمیل و نقشه و اکنون یک بازار آندروید سفارشی نیز است.

 

 

برای ارائه نزدیک به 40000 برنامه از همان ابتدای کار Yandex با قسمت نرم افزاری اپرا شریک شده است.

 

در حال حاضر این شرکت یک قرار داد اولیه برای نصب Yandex.store خود به طور پیشفرض بر روی دستگاه‌هایی از PocketBook و 3Q دارد.

 

این فروشگاه تا انتهای اکتبر ارائه نمی‌شود اما توسعه دهنده‌گانی که به این فروشگاه علاقه دارند برای اطلاعات بیشتر می‌توانند به این سایت که به زبان انگلیسی است مراجه کنند.

 

 

به نظر می‌رسد از این پس خبرهای بیشتری از این شرکت خواهیم شنید.






مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: